Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Emelie - 11 augusti 2014 09:40

Hejsan! Tog en liten paus från bloggandet i helgen:). Nu är det måndag och ny vecka. Helgen har gått himla snabbt fast vi inte gjort något speciellt. Igår vara vi och tittade på systers hus som de precis fått nycklarna till, fint hus även om där är lite att göra. Efteråt åt vi grillat och badade hemma hos mina föräldrar. Tittade även ut vilken grå färg vi skulle ha till vårt plank som vi ska måla om. Nu hoppas jag bara att det blir uppehållsväder resten av vår semester, så att vi kan måla. Tyvärr känns det som att sommaren är slut:(. Vädret är inte lika bra längre och det börjar bli mörkt om kvällarna. Men någon dag på stranden hoppas jag att vi får:).

Nu lite vardagssysslor att ta tag i;). Ha en fin måndag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards