Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Emelie - 15 augusti 2014 11:31

Nu har vi "pimpat" vår annars rätt så tråkiga Ikea pall. Vi målade den vit när vi köpte den, för just då var de vita pallarna slut som jag annars hade tänkt köpa!

Så med lite dekorplast i marmor som vi köpt på Panduro hobby blev den så här snygg! Enkelt och fint för en billig peng:).

Hej fredag! Har precis satt in en kaka i ugnen till morgondagens dessert då det kommer hit vänner på middag, så just nu luktar det ljuvligt här hemma;). Sambon och Filippa är och hämtar grå färg, som min pappa fixat, så förhoppningen är att vi ska börja måla planket/staketet idag. Annars är det lite städning som står på schemat och så hoppas jag på hemmagjorda grillade hamburgare till middag ikväll.

Hoppas ni får en fin och solig fredag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards