Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Emelie - 13 augusti 2014 19:34

I eftermiddag hade jag lite egentid med Filippa, shopping och fika blev det:).

Glass glass, vad annars...perfekt fika enligt Filippa. För mig blev det en god kaffe.

Hej på er! Eftermiddagen tillbringade jag och Filippa på ett köpcentrum. Blev lite shopping till tjejerna. Pyjamaser till lillasyster och dagiskläder till storasyster. Hennes garderob blev nämligen ganska så tom efter gårdagens rensning. Såklart fick vi även ta en fikapaus mellan shoppingen annars är det ju inte så skoj för Filippa att gå i affärer, men hon var snäll och tyckte nog det var ganska mysigt att få vara ensam med mamma:). Annars har tvättmaskinen gått varm denna onsdag som har blivit vår tvättdag.

Nu dags att natta Felicia och sen tänker jag fortsätta njuta av denna soliga sensommar kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards