Alla inlägg den 26 november 2014

Av Emelie - 26 november 2014 19:20

Äntligen är julbaket igång:). Idag har jag bakat till första advent!

Det blev traditionella lussekatter & sen blev det saffransbullar med smör & kardemumma;). Tycker det är himla gott med mandelmassa som fyllning också, men sambon är inte lika förtjust i det.

Godkväll! Precis nattat en febrig liten tjej. Felicia har feber och är inte alls lik sig själv, stackars liten. Hoppas att det är tänderna som exploderar i hennes mun som gör att hon har feber och inget annat. Annars har det varit full rulle idag. Bakat, tvättat och även varit ute och sprungit, tänk så härligt det är att kunna löpträna i slutet av november:). Här hemma blir det fotbollskväll för sambon nere i källaren, själv ska jag kika runt på nätet efter lite julklappar;).

Hoppas ni får en mysig kväll! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards