Alla inlägg den 17 november 2014

Av Emelie - 17 november 2014 19:18

Äntligen fick jag pussa på min Filippa igen. Har varit lite jobbigt att vara ifrån henne så länge, men hon har haft det jättebra här hemma hos farmor och farfar.

Godkväll! Sitter och nickar till med jämna mellanrum. Har nu varit uppe i 1 1/2 dygn och är så himla trött. Får bli en tidig kväll för oss. Vi har haft det underbart i New York och Felicia har varit så himla duktig hela resan. Filippa har vi saknat massor, så att få komma hem till henne var underbart! Tyvärr fick sambon aldrig sin väska på bandet i Köpenhamn, så gissa om vi varit oroliga för den, allt vi shoppat till flickorna ligger i den, sån tur är hade den landat i Düsseldorf där vi mellanlandade, så nu kan vi pusta ut igen:). Får visa er några av mina köp senare...

Ha en fortsatt mysig kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards