Alla inlägg den 10 november 2014

Av Emelie - 10 november 2014 20:55

Bild från imorse på världens bästa flickor som pussas:).

Godkväll! Mitt uppe i packningen, går sådär just nu så tog en liten paus. Fotbollsgalan är på i bakgrunden. Imorgon åker vi alltså till New York, ska bli så spännande och roligt. Hoppas flygresan går bra och att Felicia tycker det är lika roligt att flyga som jag gör;). Idag har jag jobbat hela dagen så det är först nu jag börjat packa. Men jag kan ändå inte packa flera dagar innan jag ska ut och resa, tycker bäst om att packa kvällen innan så man inte glömmer hälften.

Nej nu ska jag slita mig härifrån och fortsätta packa! Hoppas vi har bra wifi på hotellet så jag kan uppdatera er lite om vår resa!

Kram på er & ha en fortsatt mysig kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards