Alla inlägg den 5 november 2014

Av Emelie - 5 november 2014 19:25

Idag blir den här godingen hela 8 månader. Tiden går så himla fort så jag hinner inte med.

Igår var vi på Bvc och vågen visade 7515g och Felicia är 71,5 cm lång. Nu kryper hon i ett rasande tempo, reser sig mot allt och börjar även förflytta sig/gå runt vårt bord i vardagsrummet. Hon är nyfiken och allt som kommer i hennes väg ska in i munnen. Hon äter lunch och middag, resten ammar jag. Hon sover fortfarande hela nätter. Två små tänder har tittat fram. Felicia har även kommit in i seperationsfasen som är vanligt vid 8 månader, vilket är lite jobbigt. Hoppas den går över fort. Men i det stora hela är Felicia en glad och snäll bebis:).

Godkväll! Mitt i veckan var det ja, kan inte förstå att det redan är onsdag och snart helg igen. Idag har min kollega från mitt gamla jobb varit här med hennes söta Alice och druckit kaffe och pratat en massa. Var ett tag sen vi träffades, trots att vi bor så nära varandra så har det inte blivit av. Alltid lika trevligt och vi måste verkligen bli bättre på att ses! Annars blev det en löprunda för mig i eftermiddag, så skönt att jag kom ut trots det gråa vädret. Nu blir det en kopp te för mig & Halv åtta hos mig på tv:).

Hoppas ni haft en bra onsdag! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards