Alla inlägg den 4 november 2014

Av Emelie - 4 november 2014 12:19

Imorse när vi var påklädda och klara för att gå till dagis, så ringde de och sa att de hade kräksjuka på dagis, så Filippa fick stanna hemma. Istället gick vi till lekplatsen och matade ankorna.

Felicia älskar att gunga, även om jag tycker gungan är lite för stor för henne fortfarande.

Hejsan! Ja det blev som sagt en dag hemma med båda barnen denna tisdag, mysigt! Vi har precis fått i oss lunch, blev spagetti och köttfärssås till mig och Filippa och burkmat till Felicia. Nu ska vi snart ta på oss och gå upp till BVC för åttamånaders kontroll för Felicia, hon blir ju hela åtta månader imorgon, så galet! Ska bli spännande att se hur mycket hon väger och hur lång hon har blivit. Nu är det ju 2 månader sedan vi var där sist.

Så dags att sätta fart här hemma:). Ha en fin tisdag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards