Alla inlägg den 1 november 2014

Av Emelie - 1 november 2014 10:24

Lugn förmiddag för mig i soffan med Sköna hem:).

Hej lördag & Alla helgonsdag! Sambon och Filippa är i Malmö med kusin Smilla och tittar på Mora träsk. Kan tänka mig att de dansar och sjunger för fulla muggar just nu:). Efteråt skulle de gå till McDonalds och äta lunch. Så en riktigt mysig förmiddag för kusinerna blir det. Samtidigt tar jag det lugnt här hemma. Felicia sover och jag bläddrar i inredningstidningar, kan inte bli en bättre start på denna lördag. I eftermiddag blir det en löprunda för mig, förhoppningsvis i skogen, får se om jag kör dit eller om jag bara springer här hemma vid. Annars har vi inget planerat idag, utan resten av dagen tar vi som den kommer:).

Hoppas ni får en super dag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards