Alla inlägg den 19 november 2014

Av Emelie - 19 november 2014 11:48

Här kommer lite mer från New York:). På fredagen var jag och mamma på Broadway och tittade på The Lion King, den var jättebra och så fint gjord!

Time square:).

Så häftigt med alla neonskyltar, såg ut precis som jag föreställt mig.

Underbar utsikt från Empire state building, jag gillar höjder och tycker det är så häftigt med höga byggnader.

Taxibilarna ser ut som små myror från 86:e våningen:).

Avslutar med en bild på mig och sambon från en kväll när vi var ute och käkade;). Nu ska jag sluta terrorisera er med bilder från vår resa, men den var så underbar och det finns så mycket foto:). Kanske kommer upp lite från vår shopping lite då och då:).

Hejsan! Så var det redan onsdag. Jetlaggad och så trött är bara förnamnet, men det blir ju bättre såklart! En jetlaggad Felicia som vaknar runt 22 på kvällen och är pigg, men som jag fick till att somna om 23.30 och sov gott till 07.45 då jag fick väcka henne för att inte vända på det mer, ja denna veckan kommer nog bli lite konstig men det ska nog gå bra ändå. Det sägs ju att det tar så många dygn som timmar tidsskillnaden varit så efter 6 dagar ska det väl vara bra igen hoppas jag. Annars är allt som vanligt här hemma, Filippa är på dagis och ikväll är det gympadags för henne:).

Själv ska jag ner i tvättstugan nu, sen väcka Felicia som sover;). Ha en mysig onsdag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards