Alla inlägg den 14 november 2014

Av Emelie - 14 november 2014 00:28

Vi bor riktigt nära Central park och idag har det varit underbart väder så vi passade på att promenera i den underbara parken.

Blev även lite mer shoppat. Kan ju inte gå in i en Victoria Secret butik och komma ut tomhänt, så lite underkläder fick följa med:).

Störta Apple butiken i New York.

Hej! Dagarna bara springer iväg här, känner att jag hade behövt fler dagar. Förstår inte hur vi ska hinna med allt vi vill. Men vi lär väl åka hit fler gånger;). Idag har vi som sagt besökt Central Park och gått på Fifth avenue och kikat lite. Nu är sambon och min pappa på hockey. Jag & mammsen vilar på hotellrummet. Ska snart amma Felicia sen ska vi gå ut & äta något gott.

Hoppas ni sover gott, så får ni ha en fin fredag imorgon!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards