Alla inlägg den 25 september 2015

Av Emelie - 25 september 2015 21:09

Äntligen fredagskväll! Varsin god cappucino och choklad fick det bli efter maten och när vi lagt tjejerna.

Godkväll! Här hemma sitter vi och slötittar lite på idol, inte alls sett det i år så har inte så bra koll. Det är så skönt med fredag och snart helg, jobbar ju några timmar imorgon också sen är det helg för mig:). I helgen är det som sagt fullt upp. Filippa fyller år på söndag så imorgon efter jobb blir det en massa förberedande inför kalaset på söndag. Så det känns som att den här helgen kommer flyga fram, men det ska bli så roligt och Filippa är så förväntansfull:).

Nu tänkte jag luta mig tillbaka och inte göra mycket mer denna kväll:). Önskar er en mysig fredag & start på helgen!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards