Alla inlägg den 14 september 2015

Av Emelie - 14 september 2015 21:33

När man har dom där extra minuterna på morgonen. Idag var det en sådan morgon då jag hade lite fler minuter över och hann fixa Filippas hår lite extra. Ja vissa morgnar är som sagt rena kaosen och jag undrar hur många gråa hårstrån jag får just en sådan dag, haha! Medan ibland (väldigt få dagar just nu) så flyter allt på och ingen av tjejer "bråkar" med mig:). Så idag fick Filippa två inbakade flätor och hon var så nöjd när vi cyklade iväg till dagis.

Godkväll! Ett sent hej från mig idag, men har nästan precis satt mig i soffan efter kvällens bodypump pass som var så jobbigt idag. Efter gårdagens löprunda i skogen känns det i benen om man säger så, men himla skönt nu efteråt. Det blir en liten stund till uppe i soffan innan jag hoppar i säng:).

Fortsatt mysig kväll till er, så hörs vi imorgon!


Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards