Alla inlägg den 7 september 2015

Av Emelie - 7 september 2015 08:29

Igår hade Filippa sitt första barnkalas, självklart var det Frosttema:). Här förbereder min Elsa prinsessa och dukar fint.

Blå dricka skulle det såklart vara. Här saft som jag hällt blå karamellfärg i:).

Chokladbollar med färgat pärlsocker.

Små muffinsformar med popcorn som var väldigt populärt!

Till det glass med olika tillbehör. Kan säga att alla barnen var sockerkickade sen. Dessutom blev det fiskedamm med godispåse precis innan dom gick hem;).

Hej! Måndag och idag är jag ledig, så skönt efter gårdagens barnkalas. Filippa är så glad och nöjd med gårdagen, men det var två trötta föräldrar:). Filippa hade som sagt sitt första barnkalas igår (några veckor för tidigt). Jag som tänkte att det skulle dröja något år till innan det var dags för barnkalas, men hennes kompisar som fyllt före henne har startat så då ville ju såklart Filippa också ha kalas. Så åtta kompisar från dagis var här igår, några med sina föräldrar och några som blev lämnade och ville stanna kvar själv. Allt gick jättebra och dom busade, dansade, sjöng och såg ut att ha jätteskoj.

Nu får jag tydligen inte sitta här mer, två tjejer som vill busa med sin mamma:). Det är sol ute, så om en stund tar vi oss ut till en lekplats:). Hoppas ni får en fin måndag, så hörs vi kanske mer senare!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards