Alla inlägg den 5 september 2015

Av Emelie - 5 september 2015 21:13

Idag blir vår älskade mini buse 1 1/2 år. Tänk att det var just du som kom och gjorde vår familj komplett. Vår busiga, envisa, bestämda och glada tjej. Vi älskar dig så mycket!

Godkväll! Vilken regnig lördag vi har haft idag. Regn varvat med lite sol. Provtennisen gick jättebra i förmiddags för Filippa och hon tyckte det var superskoj, så nu har vi anmält henne till det under hösten. Roligt med en aktivitet för henne. I våras gick hon ju på fotboll och nu blir det alltså tennis. Både jag och sambon har sysslat mycket med idrott som barn så det är roligt när ens egna barn också tycker det är skoj. Blev även en liten löprunda mellan skurarna för mig idag och i eftermiddag har kusinerna varit här och busat. Så en aktiv och rolig lördag!

Godispåsarna är nu fyllda inför morgondagens fiskedamm och en förväntansfull Filippa sover, så nu ska även jag luta mig tillbaka i soffan:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards