Alla inlägg den 4 september 2015

Av Emelie - 4 september 2015 21:46

Världens mysigaste tjejer:). Så himla gosigt dom hade det imorse i vår säng.

Hej! Äntligen fredag och helg. Är så galet trött så ska faktiskt snart hoppa i säng, kanske inte kommit in i vardagen riktigt än trots att jag jobbat två veckor efter semestern, eftersom jag är så trött. Ikväll var Filippa så himla gullig mot Felicia när dom skulle lägga sig, hon skulle natta sin lillasyster och tog hand om henne så fint och Felicia bara hängde med:). Filippa längtar nog tills Felicia är något större och dom kan sova ihop i samma säng.
I helgen ska Filippa ha sitt första barnkalas, ja några veckor för tidigt, hon fyller ju inte förrän slutet av denna månaden men det passade oss bäst nu i början av september så det fick bli så. Det är en förväntansfull tjej vi har här hemma som frågar hur långt det är till söndag:). Så imorgon blir det lite förberedelser inför kalaset och så ska Filippa och provträna tennis. Så en fullspäckad och rolig helg.

Önskar er en fin fredagskväll och start på helgen, så hörs vi säkert imorgon;)

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards