Alla inlägg den 13 september 2015

Av Emelie - 13 september 2015 08:29

Precis ätit en god frukost:). En äggmacka på grovt bröd, kaffe och juice...en mumsig söndagsfrukost helt enkelt.

Godmorgon! Jag och sambon har förflyttat oss från köket in till vardagsrummet med varsin kopp kaffe och Nyhetsmorgon rullar på tvn. Igår var mina föräldrar här, sambon och min pappa målade våra gavlar på huset och det blir så fint. Behövs målas en omgång till, men när man tittar ut så känns det som regnet hänger i luften:(. Jag är sugen på att ta en löprunda i skogen idag, så vi får se om hela familjen åker dit lite senare så att jag kan springa en runda och barnen leka:). Annars har vi inte mycket planer för denna söndagen, utan vi tar dagen lite som den kommer.

Just nu leker tjejerna fint men det kan ändras ganska fort, så man får passa på att njuta av lite lugn och kaffe nu;). Fin söndag till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards