Alla inlägg den 15 april 2014

Av Emelie - 15 april 2014 11:06

Felicias namntavla är nu uppe på hennes rum.

Hej på er! Vilken underbar morgon vi vaknade till imorse. Solen strålande in i vardagsrummet, så glad och pigg man blir av ljuset. Efter jag lämnat Filippa på dagis och Felicia sov i vagnen passade jag på att ta en powerwalk på en timme. Så sugen jag är på att börja löpträna nu, men får hålla mig lite till. Efterkontroll måste göras och sen vill jag helst att det ska gå 3 månader innan jag börjar. Bäst att gå ut långsamt. Powerwalks med barnvagnen och plankan får räcka än så länge:).

Felicias rum börjar ta form, fler och fler saker får flytta in. Är dock sugen på att byta ut tapeten, då jag inte vill ha två rosa rum. Blir mycket rosa med två flickor:).

Nu är Felicia på väg att vakna, dags för amning.

Fin dag till er, så hörs vi kanske senare;).

Kram

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards