Alla inlägg den 9 april 2014

Av Emelie - 9 april 2014 21:32

Hit ska jag i höst:). New York resa bokad i november, som jag längtar och ser framemot denna resan!

Godkväll! Vilken fartfylld dag det blev idag. Bebisdejten var supermysig, men att få till en bild på tre bebisar var inte det lättaste så det la vi ner rätt så fort. Viggo min kusins pojke är 4 månader och det är galet så snabbt det går och så mycket som händer på några månader. Felicia och Elmer kändes så pluttiga. Blev lunch, massa bebisprat och mys.

I eftermiddag åkte jag, syster och Filippa till Vellingeblomman för att titta på deras påskby det bygger upp. Vi fick med oss hem lite påskpynt till Filippas rum och lite annat smått och gott:).

Nu är jag helt slut så tänker krypa ner i sängen.

Kram och natti på er!

Av Emelie - 9 april 2014 09:52

Vår söta lilla påskkärring redo för påskfest på dagis!

Hej på er! Redan onsdag och mitt i veckan. Idag har de påskfest på Filippas dagis och självklart skulle hon vara en liten påskkärring, "sminka sig som mamma gör", sa hon. Så hon får nog en väldigt rolig dag på dagis idag. Om en stund väntar bebisdejt här hemma. Min syster och min kusin kommer hit med sina fina pojkar, ska bli mysigt. Ja det är min dag det:).

Kram och hoppas ni får en fin dag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards