Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Emelie - 25 mars 2014 12:31

Morgonlek innan dagis. Tänk om man själv hade lika mycket energi som dessa underbara barn:).

Hej tisdag! Dagen startade tidigt, som vanligt då Filippa är morgonpigg, lite för morgonpigg kan jag tycka. En glad och pigg tjej i alla fall med mycket energi och som hann med att leka en del innan det var dags för dagis. Första dagen som jag själv skulle lämna Filippa. Gick jättebra, hann amma Felicia innan så hon var hur lugn som helst och Filippa skuttade glatt in på dagis:).

Under förmiddagen har vi haft bästa vännen och hennes dotter Leah här på mysfrukost. Skoj att vi är mammalediga ihop även denna gången:). Lär bli fler frukostar/fikor framöver.

Nu tänkte jag passa på att vila en liten stund, sen är det snart dags för hämtning på dagis och i eftermiddag väntar Bvc besök för Felicia och 2 1/2 års kontroll för Filippa. Dagarna springer verkligen iväg, kan vi stoppa tiden lite!

Hoppas ni har en fin tisdag!

Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards