Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Emelie - 4 mars 2014 13:39

Vardagslyx! Färska blommor och semlefika dagen till ära:).

Hej fina ni! Fettisdagen eller semmeldagen, ja denna tisdag har många namn:). Jag har precis kommit hem från en runda på stan. Varit hos barnmorskan för vanlig koll, mätning av magen och lyssna på det underbara livets hjärtljud. Efteråt gick jag och kikade lite i butiker. Köpte dock inget då det inte är så roligt när man är höggravid. Fick med mig hem färska blommor och en god semla som jag precis har mumsat på, inte fy skam det:).

Nu tänkte jag vila lite i soffan innan jag ska hämta de fina fotona från gravidfotograferingen för två veckor sen, ska bli så kul att få se de.

Härlig tisdag till er och hoppas ni får mumsa på en eller två semlor idag;)

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards