Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Emelie - 1 mars 2014 14:00

Så välkomnar vi bästa mars månad. Äntligen är mars här, månaden då bebis ska titta ut:).

Hej fina! Hoppas ni har fått en bra start denna lördag. Vi började med en mysig långfrukost, sen har jag faktiskt varit iväg på ett spinningpass:). Just nu sitter jag i soffan och bara myser, egentid när den är som bäst. Trollungen vilar middag och sambon är iväg på fotbollsmatch, så då passar jag på att unna mig lite lördagsfika.

Första mars idag. Känns helt galet, månaden då vårt efterlängtade syskon till Filippa ska komma. Undrar så vad det är för liten krabat som bor i magen, snart snart får vi veta:). Tror fortfarande att det är en liten prinsessa som gömmer sig där inne.

När sambon kommer hem blir det en liten tur till stan för att shoppa lite småsaker till bebisen, bland annat ett litet täcke till vaggan/korgen där mini ska sova första tiden, så jag kan bädda och få i ordning lite, ska bli så mysigt. Visar er sen när jag bäddat och gjort mysigt:).

Nu fortsatt lite skidor på tv innan Filippa vaknar.

Fin lördag och helg till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards