Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Emelie - 21 mars 2014 08:30

Godaste Nutellabullarna som jag bakade igår.

Godmorgon Fredag! Så har ytterligare en vecka passerat och idag är det sambons sista pappadag, han börjar jobba på måndag igen och då börjar prövningen med två barn som jag själv ska underhålla. Tur att deras pappa slutar tidigt om dagarna så vi kan hitta på saker på eftermiddagarna.

Idag kommer förhoppningsvis syster hem från BB, isåfall ska vi åka och hälsa på deras lilla kille. Som vi längtar! Vi tänkte även åka på en liten utflykt med Filippa i eftermiddag, får se lite hur vädret blir, känns som regnet hänger i luften.

Igår bakade jag alltså dessa supergoda Nutellabullar, receptet hittade jag på www.jennysmatblogg.damernasvarld.se
Väldigt enkla att göra och fantastiskt goda. Jag gjorde mitt vanliga recept på kanelbullsdeg, men tog receptet på fyllningen, som var så enkelt som hälften nutella, hälften smör och en nypa salt. Ett tips från mig om ni vill ha något gott till helgens fika;).

Hoppas ni får en super fredag och start på helgen, så hörs vi kanske senare;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards