Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Emelie - 16 mars 2014 19:25

Idag bakade jag en rabarberpaj till söndagsfika. Hade rabarber från vår trädgård i frysen:).

Filippa mumsade i sig av fikan.


Godkväll! Har ni haft en skön söndag? Här har det regnat och varit riktigt grått och tråkigt väder hela dagen. Vi har tillbringat dagen inomhus med en massa mys med Felicia och Pippitittande med Filippa.

I eftermiddag har mina föräldrar, systrarnas mormor och morfar varit här på fika. Filippa busade en massa med mormor och bjöd henne på fika på hennes rum. En mysig dag blev det trots trist väder utanför fönstret. Hoppas dock på bättre väder i veckan så man kan vara ute lite mer, men får inte klaga allt för mycket då det varit superväder hela veckan.

Nu dags att natta Filippa, sen blir det mästarnas mästare på tv.

Mysig kväll till er!

Härlig bild på mina flickor med sin mormor.

Av Emelie - 16 mars 2014 08:51

Felicia vår fina lilla modell:).

I fredags var vi på babyfotografering med Felicia. Hon var lite gnällig till en början, hon som varit så slö annars. Men med lite amning gick det bättre sen. Var vaken och tittade nyfiket under nästan alla bilder, men fick till några när hon blundar:). Ska bli så skoj att få hem bilderna som ska få pryda väggarna här hemma.

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards