Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Emelie - 30 mars 2016 21:26

I måndags hade vi jättefint väder så vi passade på att fixa lite i vår trädgård. Det blåste dock en del, så det blev ännu svårare för Felicia att fånga såpbubblorna:).

Jag planterade lavendel, nu återstår det att se om det blir något av det....jag är väl inte direkt känd för några gröna fingrar;). Men jag älskar blommor, både ute och inne.

Hejsan! Veckan är i full gång och imorgon är det redan torsdag, så skönt med kortvecka. Till helgen har vi inga direkta planer, vilket ska bli så härligt med tanke på att alla helger i mars varit bokade och april/maj i stort sett redan är bokade. Väderprognosen för helgen ser helt ok ut, så förhoppningsvis hinner vi olja in golvet i uterummet en andra gång. Ska visa er bilder sen när det är färdigt:).

Nu ska jag se lite tv innan sängen, fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards