Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Emelie - 2 mars 2016 20:45

Här ett bildkollage från februarimånad:). (Ni som följer mig på instagram har redan sett bilderna.)

Hejsan! Ja då var vi inne i mars månad, helt galet att två månader av detta året redan passerat. Tycker i och för sig det är himla skönt att vi går mot ljusare tider och vår. Tänk att slippa ha på sig sin tjocka vinterjacka, halsduk och mössa...åh vad jag längtar! Mars månad innebär en fullspäckad månad för oss, alla våra helger är redan uppbokade. Det är födelsedagar, dop, middagar och påsk. Bara roliga saker, men det hade varit skönt med en helg att andas och bara vara hemma...men ibland infaller allt på samma gång.

Nu ska jag fortsätta kika på Sveriges mästerkock och mysa i soffan:). Hoppas ni har en fin kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards