Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Emelie - 21 mars 2016 21:46

I helgen blev det premiär grillning. Vi grillade kalkonbröst filé igår och det var så galet gott! Årets första grillning är något speciellt och nu är säsongen igång:).

Till efterrätt åt vi jordgubbar med glass. Behöver jag säga hur mycket vår och sommar det var över gårdagens middag;). Jag älskar jordgubbar och längtar så himla mycket efter dom svenska gubbarna nu.

Godkväll! Sitter i soffan och är ganska trött så sängen kallar snart. I eftermiddag när sambon kom hem från jobb tog jag bilen och körde in till Malmö för att fixa mina naglar, så nu är jag påskfin om händerna:).
När jag kom hem bytte jag snabbt om till träningskläder och så begav vi oss ut hela familjen. Sambon och jag sprang backintervaller och tjejerna lekte på lekplatsen som ligger precis bredvid vilket är helt perfekt, glada ungar och föräldrar:).

Hoppas ni haft en bra dag! Natti natti...

Av Emelie - 21 mars 2016 13:04

Här är lördagens goda frukost:). Åh vad jag älskar lediga helger och frukost på helgen är verkligen något av det bästa jag vet;).

Här är Felicia redo för tjejernas nästkusins dop. Lilla Vincent döptes i lördags, min kusins minsta son. Det bjöds på fint väder, god mat och väldigt mycket godsaker:).

Mina fina nejlikor bytte även plats och istället blev det påskris och vide med några vita fjädrar som fick plats i daggen:).

Hejsan! Måndag och påskveckan är här. Jag är inne på min fjärde lediga dag, så fort det har gått! Men nu jobbar jag bara 3 dagar sen är det långfredag och ledigt igen:). Jobbar dock några timmar på påskafton, men det går förhoppningsvis fort. Helgen har i alla fall varit superbra. Det har varit riktigt vårväder och det har blivit mycket mys med familjen.

Nu ska jag och Filippa passa på att pärla lite innan lillasyster vaknar:). Hörs mer senare idag!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards