Alla inlägg den 15 mars 2016

Av Emelie - 15 mars 2016 20:32

Bästa systrarna! I söndags innan vi skulle iväg på kalas var dom så himla söta mot varandra:).

Så glada i varandra (oftast) och lillasyster ser så mycket upp till sin storasyster.

Hej! Så var halva arbetsveckan gjord för mig...dagis har stängt på fredag så jag har tagit ut en föräldrardag:). Det är dessutom min lediga helg, vilket innebär att jag då får fyra dagars ledigt, vilket ska bli så himla skönt! På fredag tänkte vi åka till ett lekland så att tjejerna får busa av sig ordentligt. I helgen ska vi på dop för tjejernas nästkusin. Jag hoppas bara Felicia får hålla sig frisk för just nu ligger hon och hostar för fullt:(. Dessa baciller alltså!! Men snart är det vår och sommar och då slipper man förhoppningsvis det mesta:).

Nu ska jag fortsätta se Paneviks, mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards