Alla inlägg den 9 mars 2016

Av Emelie - 9 mars 2016 20:48

I måndags när jag var ledig blev det mycket fika inne på tjejernas rum. För att fika, laga mat och leka med sina dockor är väldigt poppis här hemma. Barnlek när det är som bäst:).

Den här fina prinsesstårta fick Felicia när hon fyllde år i lördags. Ser dock nu på bilden att den redan fått lite skavanker, vilket hör till när det är små barn som leker med det;).

Hej! Vilken onsdag det blev:). Jag tog ledigt på eftermiddagen och kom ut i det fantastiska vädret som vi har haft idag. Sol, 7 plusgrader och vindstilla...vårkänslor på hög nivå:). Efter jag hämtat på dagis gick vi hem och busade lite i trädgården innan jag och Filippa körde till Velllingeblomman för lite egentid bara hon och jag:). Vi fikade och gick runt och tittade på allt fint påskpynt, en riktigt mysig eftermiddag.

Hoppas ni haft en skön Lill-lördag! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards