Alla inlägg den 19 februari 2016

Av Emelie - 19 februari 2016 19:54

Uppdukat för fredagsmys.

Hejsan! Veckan har bara gått så himla fort, så har tyvärr inte hunnit kika in här. Nu äntligen är det i alla fall fredag och en ledig helg väntar:). Sambon gick precis hemifrån och tjejerna sover så jag ska njuta av lugnet och en massa choklad denna kväll.
Min vecka har mest bestått av jobb och träning, är frisk från min förkylning och febern är borta, så nu är jag igång igen. Har även varit på visning med jobb och kikat in vårens hårtrender, vilket alltid är lika skoj:).
I helgen blir det restaurangbesök med min stora kärlek och kalas för mammsen på söndag, så en fullspäckad och rolig helg med andra ord:).

Hoppas ni får en mysig kväll och en fin helg!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards