Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Emelie - 8 februari 2016 20:25

Så här ser mina nya löparskor ut! Kanske inte den färgen jag skulle välja, men till ett superbra pris kunde jag inte motstå dom och visst gör lite färg träningen ännu roligare:). Invigde skorna förra veckan och i lördags gjorde jag personbästa på milen, så nog är dom snabba;).

Godkväll! Fick bli en liten löprunda även ikväll och just nu känns det väldigt lätt att springa, så himla skönt när det känns så. Annars har dagen bestått av massa innemys med tjejerna då det regnat i princip hela dagen:(. Så det var extra skönt att komma ut på en liten löprunda ikväll:).

Nu blir det soffmys...Mysig kväll till er!

Av Emelie - 8 februari 2016 09:43

Sköna lediga måndag, dock ser bordet ut som en färgpalett just nu. Tjejerna sitter och målar med vattenfärg:).

Hej! Så var det måndag igen och ny vecka, vart tar tiden vägen egentligen...det går alldeles för fort alltså. Idag är jag ledig, vilket är superskönt. Tjejerna gav mig dessutom sovmorgon och sov faktiskt till halv åtta båda två, vet inte när det hände sist:). Alltid en av dom som vaknar tidigare och väcker den andre. Idag blir det en dag med innemys. Det regnar och blåser för fullt, så att gå ut lockar inte alls.
Denna veckan har vi beställt matkasse och det ska bli så himla skönt. Så svårt med vardagsmaten tycker vi, känns som man lagar samma maträtter varje vecka. Förhoppningsvis bjuder kassen på lite ny inspiration.

Fin måndag till er, så hörs vi mer senare:).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards