Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Emelie - 7 februari 2016 20:01

I förmiddags fick jag för mig att baka vetebullar eftersom att det är fettisdagen på tisdag, så vi tjuvstartade med varsin semla till fika idag:). Vi får se om det blir någon semla på självaste "semledagen" eller om jag hoppar över det. Brukar ju vara duktig och inte äta kakor/godis i veckorna, men ibland får man ju göra undantag;).

Hej på er! Hoppas ni har haft en skön helg? Vi har haft en jättemysig helg och gårdagen spenderas som sagt hos fina vänner. Det bjöds på mycket god mat och mycket skratt. Barnen busade rundor för fullt, precis som det ska vara. Längtar redan tills vi ses nästa gång:).
Idag har man dock varit lite små trött, vilket kanske inte är så konstigt:). Sån tur är har vi inte haft något bokat idag utan bara tagit dagen som den kom. Annars är våra helger framöver rätt så uppbokade, vilket både är roligt och lite jobbigt...skönt att ha helger då man inte har något bokat och bara är hemma och myser med familjen tycker jag. Konstigt nog blir allt samlat ibland:).

Nu ska jag krypa upp i soffan och njuta av tystnaden här hemma (tjejerna sover & sambon är och spelar paddel), så egentid för mig, vilket inte är fel;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards