Alla inlägg den 6 februari 2016

Av Emelie - 6 februari 2016 09:30

Morgonen började med gitarrspel och sjungande av Felicia. Just nu är "Bä bä vita lamm" hennes favorit sång och hon går och sjunger på den lite varstans:).

Godmorgon! Så var det äntligen helg, så skönt och jag är dessutom ledig.
Sambon är med Filippa på tennis och Felicia går just nu runt med sin lilla "bebis". När sambon kommer hem tänkte jag ta en löprunda, så jag hoppas verkligen att det slutar att regna tills dess.
Senare i eftermiddag ska vi åka upp till Viken och träffa fina vänner så vi har en riktigt mysig och rolig lördag framför oss:). Har ni några roliga planer i helgen?

Nu pickar Felicia på min uppmärksamhet... Önskar er en fin lördag & helg!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards