Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Emelie - 14 februari 2016 21:30

Så här såg vår Alla Hjärtans fika ut. Semmelkladdkaka med hallon och grädde:).

Kladdkakan var riktigt god. Jag tycker det är skoj att baka just kladdkakor i olika tappningar;). Sen vet jag inte om jag tyckte den smakade semla, men god var den!

Godkväll! Hoppas allt är bra med er!? Själv är jag äntligen bättre, varit dunderförkyld och haft feber i några dagar...men nu känns det mycket bättre:). Jag hoppas verkligen det är över och det inte kommer något bakslag, för nu har jag träningsabstinens:).
Helgen har som vanligt gått jättefort. Idag har Filippa varit på barnkalas hos en dagiskompis och i eftermiddag kom mina föräldrar på fika och planering av en semesterresa:). Ska bli härligt att åka bort från ett kallt Sverige vid denna tiden nästa år.

Önskar er en fortsatt mysig Alla Hjärtans dag! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards