Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Emelie - 10 februari 2016 20:08

I måndags när jag var ledig passade jag på att fotografera bästa tjejerna när dom lekte så fint tillsammans.

Det blev mycket kramkalas, älskade tjejer!

Dom är så glada i varandra dessa tjejer, men såklart bråkas det ibland. Den så kallade syskonkärleken:).

Hejsan! Ligger i soffan och känner mig så hängig i hela kroppen, så någon löprunda blev det inte ikväll. Felicia fick sambon hämta på dagis idag då hon hade feber. Hoppas verkligen inte att jag blivit smittad av henne. Oftast bryter det ju inte ut på mig utan jag kan gå och vara lite halvkass då och då, vilket nästan är jobbigare. Februari/vabruari månad är vad den är. Längtar till vår och sommar så vi slipper vara sjuka, även om vi klarat oss ganska bra:).

Nu åter till tvn och Sveriges mästerkock:). Fin kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards