Alla inlägg den 22 april 2015

Av Emelie - 22 april 2015 21:07

Imorse innan dagis och frukost satte jag på Spotify så att tjejerna kunde dansa, så himla söta och gulliga och dom gillar verkligen musik:). Allt för att vinna lite tid på morgonen för att fixa till mig själv lite. För morgnarna är allt lite stressiga, det är mycket som ska hinnas med:).

Godkväll! Äntligen landat i soffan efter en löprunda och lite mat i magen. Ännu en underbar dag med fint väder har det varit idag, nu saknar man att gå hemma lite. Men jag har det så bra och roligt på jobbet och för Felicia går det jättebra på dagis. Hon börjar även komma på hur god vår mat är och har börjat äta mer och mer av den, så himla skönt! Händer så mycket med Felicia och hennes utveckling nu och det är så skoj att se så stor vår lilla mini börjar bli. Samtidigt som jag har svårt att förstå att hon växer så fort, man ska verkligen njuta av tiden som är här och nu.

Hoppas ni haft en härlig dag med mycket sol! Hörs säkert mer imorgon;) Kramar

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards