Alla inlägg den 11 april 2015

Av Emelie - 11 april 2015 20:22

Vilken dag & kväll det har varit idag. Vi passade på att njuta av en supergod räkmacka och lite bubbel innan solen gick ner.

Mums, mums. Jag kan leva på räkmacka, så himla gott! Börjar bli lite av en tradition med en räkmacka i veckan för mig och sambon, brukar bli fredagskvällar men igår åt vi tacos så fick bli idag istället;).

Hejsan! Vilken dag det varit idag, termometern visade över 15 grader. Jag har visserligen jobbat till 14, men efter det njöt jag en stund i trädgården. Imorgon sägs det ju att det ska bli regn, så gäller att ta vara på varje soltillfälle. I eftermiddag åkte vi även iväg och köpte en ny cykelhjälm till Filippa, så tjejerna har varsin. Köpte även en "styrpinne" till hennes cykel så att vi så småningom kan ta bort stödhjulen och stötta henne med "pinnen".

Hoppas ni haft en superhärlig dag! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards