Alla inlägg den 14 april 2015

Av Emelie - 14 april 2015 19:45

Så här ser det ut utanför vårt hus just nu. Bilden är visserligen tagen igår, så det har faktiskt hänt lite idag:). Tyvärr började det att regna så det kunde inte jobba fullt ut, men imorgon kommer det nog hända mycket, om det är uppehållsväder vill säga!

Hejsan! Sambon är ute och gräver i trädgården, då vi kom på att vi ville ha plattor på en bit till inne i trädgården:). Det kommer bli så fint när det är klart och jag längtar tills jag kan handla lite nya krukor och blommor och göra det fint. Hoppas verkligen att våren kommer tillbaka snart, för idag har det varit höst ute, grått och regnigt, så himla tråkigt!

Nu ska jag göra i ordning lite fruktsallad till mig och min duktiga sambo:). Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards