Alla inlägg den 13 april 2015

Av Emelie - 13 april 2015 21:06

Visar lite bilder från gårdagens våffelfika:).

Igår gjorde vi alltså våfflor till söndagsfikat. Till våfflorna hade vi färska bär, kiwi, banan och vaniljglass. Så himla gott!

Godkväll! Så var det redan måndagskväll. Helgen gick så snabbt så jag hann knappt blinka, är väl så när man jobbar på lördagen. Men nu har vi en ny vecka framför oss:). Här hemma händer det en massa, plattorna till uppfarten och trädgården kom idag och det grävs för fullt här hemma. Ser just nu ut som en soptipp eller ja vad man nu ska kalla det för utanför vårt hus, men fint kommer det bli:). Ska snart visa er lite bilder. Första löprundan för denna veckan är gjord och just nu sitter jag och sambon och slappar i soffan, en härlig start på veckan helt enkelt. Felicia har dessutom varit utan sambon på dagis idag och det hade gått superbra, vilket känns så skönt!

Hoppas ni haft en skön helg och att ni är laddade för en ny vecka;). Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards