Alla inlägg den 8 april 2015

Av Emelie - 8 april 2015 21:32

När man vaknade imorse var det kallt och grått ute, men sen ordnade det upp sig och det blev helt fantastiskt väder! Sol, vindstilla och 15 grader, så härligt! Precis som denna underbara bild från vår vistelse i Båstad.

Hej! Redan onsdag och kortvecka för dom flesta antar jag, men inte för mig. Jobbar på lördag också, så blir full vecka för mig, men det gör inget:). Felicia är mycket bättre och har inte haft feber idag, så imorgon gör vi ett nytt försök till att skola in henne på dagis. Det är sambon som är föräldraledig så han tar inskolningen, vilket jag tycker är skönt. Annars händer det lite här hemma, hela vår uppfart ser ut som en mindre jordbävning, då vi ska plattsätta den och även lite in i trädgården. Har varit ute ikväll och tagit lite förebilder, så när allt är klart ska jag visa er före och efter bilder, kommer bli så fint:).

Hoppas ni haft en härlig vårdag, så hörs vi mer imorgon, då ska ni få uppdatering om inskolningen. Kram på er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards