Alla inlägg den 17 april 2015

Av Emelie - 17 april 2015 21:03

Marängsviss, behöver jag säga att det var barnsligt gott;).

Godkväll! Fredagsmys på hög nivå här hemma ikväll. Ätit alldeles för mycket marängsviss, men det är ju så galet gott så svårt att låta bli trots att magen är full:). Annars har det varit en fredag med riktigt april väder. Imorse och i förmiddags var det hur fint som helst, men sen har det regnat och varit sol och så vidare hela dagen. Imorgon lovas det fint väder och jag hoppas verkligen att det stämmer. Har långhelg nu och har tre lediga dagar framför mig, så härligt! Imorgon blir det en lång löprunda och sen så går vi kanske ner på byn på eftermiddagen och åker karuseller med Filippa då vi har tivoli här i helgen:).

Nu tänkte jag fortsätta se lite på Lets dance innan jag somnar, man är inte så pigg på fredagskvällar:). Kram på er, så hörs vi mer imorgon!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards