Alla inlägg under november 2012

Av Emelie - 17 november 2012 11:51


Lördag och snart är det helg, bara några timmar kvar på jobb, skönt! Denna helgen är en riktig kalashelg:). Ikväll ska vi till lilla Eslöv för att fira min fina mormor som fyllt 75 år. Det blir restaurangbesök och tårta såklart, ska bli trevligt! Imorgon blir det kalas för Davids syster och sambo...fullspäckad helg med andra ord:).


 

Av Emelie - 16 november 2012 10:27


Glad fredag! Imorse när jag kom till jobb pep det till i min mobil och ser att det är ett sms från min kära kollega Sofie, förstår då att det är hennes efterlängtade bebis som kommit och visst var det så, inatt kom hennes fina lilla prins till världen! Vi firar extra mycket denna fredagen på jobb! Vi är så himla glada för din skull gumman & vi längtar efter bebisgos:).


Fredagsfikan idag står gulliga Johanna för och är hemmagjorda chokladbollar, ja vi är choklad tokiga här på jobb  



Av Emelie - 15 november 2012 11:42


 

Kan man bli annat än glad av denna bilden. Kom precis ner i personalrummet och såg detta sms som min sambo skickat på vår glada goding! Jobbdagen blir så mycket lättare av fina bilder på min lilla sötnos.

Av Emelie - 15 november 2012 11:11


Hur bra blev inte fotbollen igår mellan Sverige-England! Jag är inte speciellt intresserad av fotboll, men min kära sambo är det såklart, som de flesta andra killar=). Första halvleken igår var ju hur trist som helst..men sen hände något och till och med jag fastnade framför tv:n. Är Zlatan bra eller bäst?! Underhållning på hög nivå!


 

Av Emelie - 14 november 2012 11:09


 

Vet inte om ni kommer ihåg, men för ungefär en månad sen beställde jag en mineralfoundation och en rouge från Elf cosmetics, har ju helt glömt bort att berätta vad jag tyckte om produkterna. Har tidigare använt i.d bare minerals och gillat de. Nu har jag använt elf sminket i några veckor och trivs lika bra med det, så blir nog att jag går över till de helt, så mycket billigare!


Vill ni kolla in sminket gör ni det här

Av Emelie - 13 november 2012 12:17


Sitter på jobb och läser tidningar & får massa inspiration till julbaket. Väldigt lugnt här på jobbet, känns som alla väntar med att bli fina i håret tills julmånaden kommer. Längtar till man kan börja med allt julstök, tycker fortfarande det är lite tidigt att börja med baket, får hålla mig 2 veckor till i alla fall:).

Av Emelie - 12 november 2012 19:37


Så var det ny vecka igen och snart har halva november gått, helt galet.

Idag har jag varit ledig, så härligt att få va hemma och busa med Filippa. Inte gjort så mycket idag, tandläkarbesök för mig och klinker har inhandlats till golvet i vår tvättstuga som vi håller på att renovera. Resten av kvällen blir mys i soffan med mitt stora hjärta och hyrfilm:).

Av Emelie - 11 november 2012 12:32


Igår var syster och Marcus här på lite kräftkalas. De kom redan på eftermiddagen och sov även över här, mysigt!

De hade kräftor över sen augusti, (som egentligen är kräftmånaden). Därför bestämde vi oss för att ha en liten skaldjursmiddag, så himla gott! Till efterrätt blev det marängsviss:). Blev en riktigt trevlig och mysig kväll med kortspel och massa bus med Filippa.

Mat

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards