Alla inlägg den 19 maj 2016

Av Emelie - 19 maj 2016 21:22

Bild från i måndags när jag var ledig och vi cyklade till lekplatsen och stannade vid ett hav av raps. Gula rapsfält är sommar för mig. Det var dock inget sommarväder i måndags men väldigt vackert med allt det gula.

Tyvärr blev det inte så många bilder då Felicia inte alls var på humör. Solglasögon var på trots att det inte var någon sol:).

Godkväll! Så var det redan torsdag och jag vet inte vart dagarna tar vägen. Det går så fort nu tycker jag.
Jag har precis satt mig i soffan efter ett bodypump pass. Det stora tårtslaget är på tvn och jag sitter och samlar kraft för att orka ta tag i lite tvätt, att sortera tvätt och lägga in det på plats i garderoberna kan vara något av det tråkigaste som finns, men tyvärr ett ont måste.

Hoppas ni har en mysig kväll, nu ska jag dyka ner i tvätthögen;).

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards