Alla inlägg den 5 maj 2016

Av Emelie - 5 maj 2016 18:06

Vilket väder vi har, rena sommarvärmen! Imorse åt vi frukost i uterummet och hur härligt är inte det:). Äntligen säger jag bara!

Hejsan! Denna dagen har gått så himla fort, men det är väl för att man ska jobba imorgon. Det känns som jag är en av få som ska göra det...många som tagit ledigt imorgon. Hade jag kunnat hade jag nog också gjort det. Jag jobbar även på lördag, så ingen långhelg för mig inte. Vädret ska bli fint vilket är fantastiskt, för även om jag ska jobba så är det roligare om det är fint väder utanför fönstret. Man blir liksom på så bra humör då:).

Hoppas ni haft en underbar dag i solen...nu ska vi gå en sväng till lekplatsen innan det är dags för tjejerna att sova. Fortsatt mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards