Alla inlägg den 1 maj 2016

Av Emelie - 1 maj 2016 21:07

Hej våren! Vilken underbar första maj det varit, sol och ganska varmt....nu håller vi tummarna för att det fortsätter så här:).

Min stora fina tjej.

Tjejernas söta kusin Elmer matar ankorna.

Tama ankor dessutom.

Världens bästa systrar.

Tre busiga kusiner.

Hejsan! Tänk att det redan är första maj idag, det var ju precis nyårsafton. Nu är det verkligen en härlig tid, vi har hela våren och sommaren framför oss vilket är helt underbart. Valborgsmässoafton firade vi som sagt hemma hos mina föräldrar. Vi åt grillade hamburgare och jag tog med mig efterrätt som var vitchoklad pannacotta med rabarbersås, allt var supergott.
Vi sov över, så i förmiddags gick vi ner till ån för att mata ankorna med min syster och hennes familj. Mina föräldrar bor ett stenkast från ån så det är perfekt att kunna gå ner dit.

Imorgon väntar en ledig dag för mig och tjejerna så vi hoppas på lika fint väder så vi kan busa i trädgården:). Hoppas ni haft en mysig Valborgshelg!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards