Alla inlägg den 16 maj 2016

Av Emelie - 16 maj 2016 11:10

Måndag morgon startade i ett väldigt lugnt tempo. Tjejerna satt och mös i ena soffan och jag i andra. Men det tog inte långt tid innan dom tröttnade på Pippi som jag satt igång till dom och det var dags för frukost....sen var det fullt fart:).

Hejsan! Så var det måndag igen, min lediga dag dessutom vilket är så skönt. Helgen går ju så himla fort så en extra dag är guld värd. Vi har nästan precis kommit in från en cykeltur och lite lekplatshäng. Om en stund ska jag sätta fart att laga lite spaghetti och köttfärssås till oss, snart lunchdags ju. Annars blir det en mysig dag här hemma och i eftermiddag ska jag in till stan (Malmö) och fixa mina naglar och sen blir det intervallträning ikväll.

Nu vill tjejerna måla sina naglar så bäst att avsluta här;). Fin måndag till er!


Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards