Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Emelie - 31 mars 2015 21:13

Påskris och lite vide har också fått flytta in hos oss:).

Godkväll! Redan tisdagkväll och det är ju en kort arbetsvecka, så endast två dagar kvar att jobba. Jättemycket att göra på jobb, vilket är skoj och det kommer gå så snabbt. Påskhelgen är i sikte och jag och sambon ska åka på SPA, som jag längtar, det ska bli så skönt! Ska lämna bort flickorna och det kommer bli första gången som vi lämnar vår lilla mini, men det ska nog gå bra. Hoppas det blir lite roligare väder också när man är ledig. Idag har det varit snöblandat regn och riktigt kallt, känns som vi haft vinter, vilket inte är okej....nu vill vi ha vår!

Nu ska jag pussa lite på min sambo innan halv åtta hos mig börjar lite senare idag:). Mysig kväll till er!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards