Alla inlägg den 23 mars 2015

Av Emelie - 23 mars 2015 21:55

Efter dagens löprunda på 1 mil var jag bara tvungen att stå lite på händer. Har ju tränat gymnastik i mina unga dar, så lite finns det allt kvar i kroppen:).

Godkväll! Egentligen borde jag ligga i sängen nu, så himla trött. Det är förra nattens få timmars sömn som har satt sina spår, men absolut värt det. Middag med fina vänner slår ju allt och då är det okej att vara lite småtrött några dagar efter:). Annars har det varit en skön ledig dag idag, soligt men blåsigt har vi haft det. Löpning, bus i trädgården och fix av mina naglar har hunnits med. Imorgon väntas det jobb igen, vilket ska bli skoj efter en helg med ledighet och massa roligheter.

Nu ska jag se slutet av klockan nio hos stjärnorna:). Kram på er!

Av Emelie - 23 mars 2015 13:20

Här kommer lite bilder från flickornas kusin Elmers 1-års kalas.

Födelsedagsprinsen

Glad för sina presenter:).

Dags att blåsa ut ljuset på tårtan!

Massa goda kakor;).

Kusinkärlek

Sambon med sina prinsessor:).

Hejsan! Det blev ett litet bildregn från gårdagens kalas. Blev en massa fina foto, så roligt att fotografera tycker jag:). Det gäller ju att passa på när där var en massa sötnosar att jaga;). Blir bara ett snabbt hej nu, då jag & Filippa ska ut i trädgården en stund innan Felicia vaknar från sin vila. Sambon är redan ute och fixar med vårt kommande uterum. I eftermiddag ska jag in till stan för att fixa mina naglar och som jag längtar:). Blir nog även lite tittande i affärer:).

Hoppas ni har en bra måndag än så länge, så hörs vi lite senare!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards