Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Emelie - 18 mars 2015 20:35

Idag blir mosters kille & flickornas kusin Elmer hela 1 år. Tänk att det redan är ett år sedan jag satt där mitt i natten och ammade Felicia när jag fick det där sms:et från syster om att jag blivit moster för första gången till en liten pojke! Härligt lyckorus och jag minns det som det var igår:). Det är så roligt att småkusinerna är jämngamla, endast 13 dagar skiljer det på dom.

Godkväll! Goda äggmackor är vad jag och sambon precis mumsat på. Vi har båda varit ute på varsin löprunda och har nu placerat oss i soffan för resten av kvällen. Pomp de Lux paketet kom idag, så blir till att hänga in dom nya fina kläderna till tjejerna. Felicias kläder var för stora, vilket jag visste att dom skulle vara, men de kommer nog bli perfekta lagom till sommaren börjar:).

Sambon sitter nu laddad och väntar på fotbollen och jag tänker nog surfa runt lite på nätet efter inspiration på källare. Har lite funderingar kring vår källare, även om det verkligen inte är prio ett så är det skoj att samla inspiration tycker jag till framtida renoveringar:). Önskar er en fortsatt mysig kväll!

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards