Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Emelie - 14 mars 2015 20:51

Sötaste systrarna är ute och busar:).

Hejsan! Sitter ni och ser Melodifestivalen? Här hemma är vi som sagt inte intresserade alls, sitter och bläddrar runt bland kanalerna och äter lite lördagsgodis;). Så fort jag kom hem från jobb idag, gick vi ut hela familjen. Sambon passade på att gräva i trädgården och vi tjejer busade och lekte. Felicia satt på sin cykel och Filippa körde henne, sötnosar:). Vi måste köpa en ny cykelhjälm till Filippa snarast, för just nu skiftas dom om. Roligt om dom kan cykla båda två samtidigt ju. Annars har vi haft en lugn eftermiddag, jag har bakat lite till morgondagens pomp deluxe party som min syster ska ha. Så imorgon ser jag framemot en massa shopping:).

Hoppas ni har en mysig kväll! Kram på er

Presentation


Välkommen hit! Emelie heter jag och är 30 år. Bor i ett hus i Svedala med min underbara familj. Mamma till två fantastiska flickor, Filippa 3 år och Felicia 7 månader. Jobbar som frisör. Gillar att träna, alltifrån löpning till olika pass. Bakning, shoppi

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards